Birşeyler arayın

10 Ağustos 2012 Cuma

PS3 80010017 Hatası (Çözüldü)

Merhaba,
PS3 80010017 okuma hatası disk üzerindeki veriyi okuyamadığını gösterir. Bunu nedeni Ps3 konsolunuzu güncelleştirmeniz olmanızdır. Bazı kullanıcılar ben lan kablosunu takmadım hiç güncelleştirme yapmadım diyebilir.Oyunların içinde gelen küçük bir güncelleme sizden habersiz bunu yapıyor. Bu güncelleme disk üzerinde veya Dvd üzerinde olabiliyor.
Bu sorun gibi gözüksede aslında ufak bir açığı kapatmak vekopya oyunların önüne geçmek için yapılmış bir uygulamadır. Ps3 cihazınız artık versiyonu değiştiği için kopya oyunları oynayamazsınız. Kopya oyun oynamak,oynatmak, bu içeriği sağlamak yasaktır. İnternet üzerinden oyun oynamanın zevikini sorunsuz güncelleme almak için orjinal oyun oynamak her zaman avantajdır. Umarım fiyatlarda bu avantajı sağlayacak kadar uygun olur.

GÜNCELLEME:
PS3 8001001 SORUNU ARTIK ONARABİLİYOR. ÜTFEN PS TAMİRCİNİZ İLE GÖRÜŞÜN.

http://www.pstamiri.com/playstation-3-tamiri.html

ŞEMA PC BU KONUDA YARDIMCI OLABİLİR.

12 yorum:

  1. ne alakası var bu hata daha cok yama yada oyunla alakalı bisey basıma cok geldi her seferinde kurcalayıp düzeltim.
    guncelleme kısmı kapalı olduktan sonra yapmaz kendi kendine sadece net acık olması biseyi bozmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KARDEŞ ÇÖZÜMÜNÜ SÖYLESENİZ

      Sil
    2. Nasıl yaptın kardeş yazarmisin

      Sil
    3. Nasıl yaptın kardeş yazarmisin

      Sil
    4. Nail yaptın kardeş yazarmisin

      Sil
  2. hakkaten saglam sallamışsın, dosya eksik kopylama vs o tarz şeylerden oluyor genelde

    YanıtlaSil
  3. Çözümünü de söyleyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reis nasıl yapılıyor açıklar mısın?

      Sil
  4. Lan benim ps kirdirlik online oynayinca banlaniyormu diye arastirdim ihtimal var diyolardi en fazla online hesap banlanir diye dusundum ama baya guzel sistem banliyolarmis multimana girilmio yani istedigim oyunu secemiyorum sacma bir oyun var anasyafadada o zaten oynanmaz off off :(((

    YanıtlaSil
  5. yardım yazısı gibi yazıp satış yapıyorsun...

    YanıtlaSil
  6. arkdaşlar ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil